ESO AKADEMİ EĞİTİMİ: YAPAY ZEKA İLE PROFESYONEL SUNUM BECERİLERİ / 20 MART 2025
Sayın Üyemiz,
ESO Akademi tarafından düzenlenen “YAPAY ZEKA İLE PROFESYONEL SUNUM BECERİLERİ” eğitimi hakkındaki bilgiler aşağıdaki gibidir.
Eğitim Adı: YAPAY ZEKA İLE PROFESYONEL SUNUM BECERİLERİ EĞİTİMİ
Eğitim Tarihi: 20 MART 2025 (1 Gün) Saat 09:30-17:00
Eğitim Yeri: Eskişehir Sanayi Odası Hizmet Binası
Eğitim Ücreti: 750 TL + KDV (%20) . (ESO üyesi olmayan firmalar için katılım ücreti 1.500 TL + KDV’dir. (%20))
*Ödemeler için Banka Hesap bilgileri kayıt yaptıranlara ayrıca bildirilecektir.
Eğitim için son başvuru tarihi: 19 MART 2025 saat 14:00’dır.
Eğitime katılmak isteyenlerin ONLINE KAYIT FORMUNU doldurmaları gerekmektedir.
Online Kayıt Formu: https://eskisehirsanayiodasi.org/4hySJSR
EĞİTİMİN AMACI VE İÇERİĞİ
Etkili sunumlar, iş dünyasında fikirlerinizi iletmenin ve ikna edici bir etki yaratmanın en güçlü yollarından biridir. Ancak sadece içerik değil, görsel tasarım ve hikâye anlatımı da başarılı bir sunumun olmazsa olmazlarıdır. Bu eğitim, tasarım okuryazarlığı ve yapay zekâ destekli araçlarla, sunumlarınızı nasıl daha etkili, estetik ve dikkat çekici hale getirebileceğinizi öğretecek. Hem temel prensipler hem de uygulamalı rehberlerle, profesyonel sunum hazırlama becerilerinizi bir üst seviyeye taşıyacaksınız.
Eğitim Akışı
- 09.30-10.45 Sunum Hazırlamanın İpuçları Sunum Örnekleri
- 10.45-11.00 Ara
- 11.00-12.30 Rapor ve Sunumlarda kullanılabilecek Tasarım Öğeleri ve Yapay Zeka araçlarından yararlanmak
- 12.30-13.30 Öğle Yemeği
- 13.30-14.30 Sunum Yaparken nelere dikkat etmeli?
- 14.30-14.45 Ara
- 14.45-15.45 Uygulama
- 15.45-16.00 Ara
- 16.00-17.00 Paylaşım ve Soru Cevap
- Kapanış
Eğitmen Bilgileri
Arzu Yüksel, ATC, PhD.(c)
Eskişehirli olan Arzu Yüksel 2005 yılında Sabancı Üniversitesi Kültürel Çalışmalar lisans programından mezun oldu. Ardından Sabancı Üniversitesi’nde çalışmaya başladı ve burada çalıştığı 12 yıl süresince Kurumsal Gelişme Kıdemli Uzmanı, Akademik ve İdari İşler Yöneticisi, Bireysel ve Akademik Gelişim Merkezi Direktörlüğü görevlerini üstlendi. Çalışmaya devam ederken, 2011 yılında da yine Sabancı Üniversitesinde Yöneticiler için Yönetim Bilimleri (Executive MBA) Yüksek Lisans programını tamamladı, 2012 yılında ise KALDER’de EFQM Modeli ve Türkiye Mükemmellik Ödülü değerlendiriciliğine başladı. 2019 yılında Bahçeşehir Üniversitesi’ne geçerek Öğrenme ve Öğretme Merkezi Direktörlüğünü kurdu, sonrasında İnsan Kaynakları Direktörlüğü ve Organizasyonel Gelişimden sorumlu Genel Sekreter Yardımcılığı görevlerini yürüttü. 2020 yılında Yönetim - Organizasyon alanındaki doktora çalışmalarına başladı. 2022 yılında bir ilke imza atarak Politika Geliştirme ve İzleme Direktörlüğünü kurmak üzere Rektör Danışmanı olarak Kadir Has Üniversitesi’ne geçti. Arzu Yüksel halen ADVANCE Eğitim Danışmanlık çatısı altında Stratejik İK Yönetimi, Organizasyonel Gelişim, Stratejik Yönetim, Kurum Kültürü, İş Etiği, Sürdürülebilirlik gibi konularda özel, kamu ve sivil sektöre eğitim ve danışmanlık vermeye devam etmekte, farklı bir kulvarda ise Adler Central Europe’a tamamladığı sertifikasyon ile Profesyonel Koç olarak danışanlarının yolculuklarına eşlik etmektedir.
KATILIM BELGESİ
Katılımcılara “Advance Danışmanlık ” tarafından e- katılım belgesi verilecektir. Eskişehir Sanayi Odası Yeşil Mutabakat çalışmaları gereği “Dijital E-Katılım Belgesi” olarak eposta kanalıyla gönderilecektir.
Saygılarımızla,
İsmail ÖZTÜRK
Genel Sekreter Yardımcısı