Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi
ESO Akademi ve Advance Eğitim Danışmanlık Hizmetleri işbirliği ile düzenlenen Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi Eğitimi Eskişehir Sanayi Odası hizmet binasında 29-30 Haziran 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.
Eğitim tarihleri ve katılım ücretleri aşağıda belirtilmiştir.
Eğitim Adı : Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi
Eğitim Tarihi : 29-30Haziran 2023 (2 Gün) 09:30-17:30
Eğitim ücreti: 1250 TL+ K.D.V. (%18) (Eğitim ücretine Oda Restoran’da verilecek öğle yemeği dahildir.)
Eğitim Yeri : Eskişehir Sanayi Odası Hizmet Binası (Oda Restoran yanı)
Eğitim için son başvuru tarihi 28 Haziran 2023 saat 16:00’dır.
*Ödemeler için Banka Hesap bilgileri kayıt yaptıranlara, eğitim başlangıcından önceki 2 gün içerisinde ayrıca bildirilecektir.
Kayıt Formu: bit.ly/437awKj
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi Eğitimi Hakkında
Eğitmen Bilgileri
Berna BALCI
Marmara Üniversitesi İktisat Bölümü lisans mezunu, Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık ve Marka İletişimi Yönetimi yüksek lisans mezunu olan Balcı, halen Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Doktora Programı’nda tez çalışmalarına devam etmektedir. 2004’ten bugüne çeşitli ajanslarda ve ulusal medya şirketlerinde farklı kampanya ve projelerde çalışan Berna Balcı; uzun süredir Bahçeşehir Üniversitesi’nde Kurumsal İletişim Koordinatörügörevini de yürütmekte ve yönettiği mecralar aracılığıyla markalama, marka hikayesi anlatımı, öğrenci deneyimi oluşturma konuları üzerinde çalışmaktadır. Balcı, editoryal işlerden, tasarıma, içerik üretiminden analize ve ara yüz tasarımı aracılığıyla kullanıcı deneyimi tasarımı konularına odaklanarak, geleneksel halkla ilişkiler yaklaşımının ötesinde kurumsal iletişimi bütünsel olarak ele almaktadır, ayrıca dijital ve sosyal mecralar, metaverse ve NFT üzerine uzmanlaşmıştır. Berna Balcı, bu alanlarda dersler, yayınlar ve projeler ile akademik üretimin yanı sıra kamu, özel ve sivil sektöre yönelik eğitimler vermekte ve danışmanlık yapmaktadır.
Eğitim İçeriği:
1.Gün
GELENEKSELDEN DİJİTALE PAZARLAMA
· Dijitalleşme ile Pazarlamada Değişen Dinamikler
· Dijital Pazarlama Kanalları
· Dijital Pazarlamada Genel Kavramlar: Hedefleme,
· Segmentasyon, Konumlandırma ve Farklılaştırma
DİJİTAL PAZARLAMA VE YENİ MEDYA EKOSİSTEMİ
· Dijital Hedefleme Yöntemleri
· Hedef Kitle Analizi
· Yeni Müşteri Kazanma, Tutundurma ve Sadakat Programları
DİJİTAL DÜNYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ TASARIMI
· Paid, Owned, Earned Medya Yönetimi
· Deneyim Tasarımı ve Design Thinking İlişkisi
· Kimlik Oluşturma, Dijital Dünyada Halkla İlişkiler ve İtibar
· Tüketici İçgörüsü ve Dijital Temas Noktaları
· Dijital Pazarlama Araçları: Emailing, SEM-SEO-SEA, Mobil
2. Gün
SOSYAL MEDYA MECRALARI VE İÇERİK YÖNETİMİ
· Sosyal Medya ve İçerik Pazarlaması
· Sosyal Medyada İçerik Stratejisi Geliştirme
· Sosyal Medya Hedefleri ve Ölçüm Metrikleri
SOSYAL MEDYADA KİMLİK YÖNETİMİ
· Dijital Varlık Yönetimi
· Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik
· İtibar Yönetimi ve Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
5G DÖNÜŞEN TEKNOLOJİ YAKLAŞIMI
· Yeni Dünyanın Değerler Sistemi: Müşteri – Birey - İnsan
· Markalar ve Dönüşen Teknoloji
· Sanal Gerçeklik, Metaverse, Blockchain
· Gelecekte İş Teknoloji ve Pazarlama Etiği