ESO AKADEMİ EĞİTİMİ: YAPAY ZEKÂ ODAKLI DİJİTAL DÖNÜŞÜM /19 ARALIK 2024
Sayın Üyemiz,
ESO Akademi tarafından düzenlenen “YAPAY ZEKÂ ODAKLI DİJİTAL DÖNÜŞÜM EĞİTİMİ ” hakkındaki bilgiler aşağıdaki gibidir.
Eğitim Adı: YAPAY ZEKÂ ODAKLI DİJİTAL DÖNÜŞÜM EĞİTİMİ
Eğitim Tarihi: 19 ARALIK 2024 (1 Gün) Saat 09:30-17:00
Eğitim Yeri: Eskişehir Sanayi Odası Hizmet Binası
Eğitim Ücreti: 950 TL + K.D.V. (%20) (Ücrete Oda Restoran’da verilecek öğle yemekleri dahildir.) (ESO üyesi olmayan firmalar için katılım ücreti 1.900 TL KDV’dir.)
*Ödemeler için Banka Hesap bilgileri kayıt yaptıranlara ayrıca bildirilecektir.
Eğitim için son başvuru tarihi 18 ARALIK 2024 saat 17:00’dir.
Eğitime katılmak isteyenlerin ONLINE KAYIT FORMUNU doldurmaları gerekmektedir.
Online Kayıt Formu: https://eskisehirsanayiodasi.org/3ZyPowZ
Eğitim Amacı:
Genel olarak bu eğitim, dijital dönüşüm süreçlerinin yapay zekâ (YZ) teknolojileri bağlamında nasıl hayata geçirilebileceğine ve KOBİ’ler üzerindeki etkilerine odaklanmaktadır. Eğitim kapsamında katılımcılar; YZ odaklı teknolojilerin iş süreçlerini, müşteri ilişkilerini ve operasyonel verimliliği nasıl geliştirebileceğini inceleyerek dijital dönüşümün işletmelerde nasıl uygulanması gerektiğine dair pratik çözümler edineceklerdir.
Eğitim İçeriği
YZ Çağında Dijital Dönüşüme Giriş
•Dijital dönüşümün genel görünümü
•KOBİ’ler için dijital dönüşümün temel itici güçleri
•Modern iş dünyasında YZ’nin rolü
YZ'nin Temel Teknolojileri
•Yapay zeka teknolojilerine giriş: Makine Öğrenimi (ML), Doğal Dil İşleme (NLP), Bilgisayarla Görü, vb.
•İş dünyasında YZ’nin gerçek dünya uygulamaları
•Bulut bilişim, veri analitiği ve Nesnelerin İnterneti (IoT)
YZ ve İş Süreçlerinin Otomasyonu
•YZ’nin tekrar eden görevleri nasıl otomatikleştirdiği: Müşteri hizmetleri, insan kaynakları ve pazarlamadan örnekler
•Karar vermede YZ kullanımı: Tahmine dayalı analiz ve iş zekası
•Vaka çalışmaları: Türkiye’de ve dünya çapında KOBİ’lerde YZ uygulamaları
Müşteri Odaklı YZ: Kişiselleştirme ve Etkileşim
•Müşteri ilişkileri yönetiminde (CRM) YZ kullanımı
•YZ ile müşteri deneyimlerini kişiselleştirmek
•Chatbotlar, sanal asistanlar ve müşteri hizmetleri otomasyonu
KOBİ'ler İçin YZ Uygulama Zorlukları ve En İyi Uygulama Örnekleri
•KOBİ'lerde YZ’nin benimsenmesindeki yaygın zorluklar: Finansal, teknik ve organizasyonel engeller
•YZ’ya geçişin sürecinde zorlukların üstesinden gelme yöntemleri: Strateji, yetenek ve kaynaklar
•Başarılı bir YZ uygulaması için öneriler
YZ’de Etik, Güvenlik ve Gelecek Eğilimleri
•Etik konular: Veri gizliliği, YZ yanlılığı ve şeffaflık
•İş dünyasında YZ ve siber güvenlik
•YZ’nın geleceği: Önümüzdeki 5-10 yılda neler beklenmeli
EĞİTMEN BİLGİSİ
Dr. İlker Kayabaş, 2004 yılında Anadolu Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü'nden mezun oldu. 2004-2015 yılları arasında Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Öğrenme Teknolojileri Araştırma ve Geliştirme Birimi'nde Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. 2010 yılında Anadolu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bölümü'nde yüksek lisansını, 2017 yılında ise doktorasını tamamladı. Aynı bölümde 2011 yılında araştırma görevlisi, 2019 yılında ise Doçent olarak atandı. Anadolu Üniversitesi, Ford Otosan, Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye Sağlık Bakanlığı ve Türkiye İnternet Derneği gibi çeşitli kuruluşlar için web uygulamaları, öğrenme yönetim sistemleri, etkileşimli e-ders yazılımları, e-sınav arayüzleri ve eportföy uygulamaları tasarladı ve geliştirdi.
2017 yılında My Work Passport'u, 2019 yılında ise UTEx e-öğrenme girişimlerini kurdu.
Araştırma ilgi alanları yapay zeka, e-öğrenme deneyimi tasarımı, öğrenme analitiği, oyunlaştırma, ux/ui tasarımı, tam yığın web geliştirme, mobil geliştirmedir. Şu anda yapay zeka destekli öğrenme teknolojileri bağlamında projelere odaklanmaktadır.
Katılım Belgesi
Katılımcılara “YAPAY ZEKÂ ODAKLI DİJİTAL DÖNÜŞÜM EĞİTİMİ” katılım belgesi verilecektir. Eskişehir Sanayi Odası Yeşil Mutabakat çalışmaları gereği “Dijital E-Katılım Belgesi” olarak eposta kanalıyla gönderilecektir.
Saygılarımızla,
İsmail ÖZTÜRK
Genel Sekreter Yardımcısı