MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ AMACI ve İÇERİĞİ
EĞİTİM AMACI :
Müşteri İlişkileri Yönetimieğitimi, kurumun mevcut ve potansiyel müşteriler ile etkileşimini yönetmeyiamaçlamaktadır. Müşteri İlişkileri satış faaliyetlerini destekleyerek , müşterisegmentasyonunu oluşturur. Böylelikle yeni müşteri kazanılmasını sağlar.
EĞİTİM İÇERİĞİ :
09.30-10.30 Açılış ve Tanışma
Müşteriİlişkileri Yönetimine Giriş
MüşteriBeklentileri ve Davranışları
10.30-10.45 Ara
10.45-11.45 Etkili İletişim veEmpati Becerileri
11.45-12.00 Ara
12.00-13.15 Sadakat ve MüşteriMemnuniyeti Yönetimi
13.15-14.15 Öğle Yemeği
14.15-15.30 CRM Yazılımları veDijital Araçlar
15.45-16.00 Ara
16.00-17.00 CRM Stratejisi vePerformans Ölçümü
Eğitmen Bilgileri:
A. Kürşat Ünal,
Eskişehirli olan A. Kürşat Ünal, Osmangazi Üniversitesi İstatistik ve Endüstri Mühendisliği Bölümünü 1997yılında bitirdi. Kariyerine Esbank’ta başlayan Ünal, Kurumsal Müşteri Temsilciliği ve Brokerlık yaptı. Daha sonra Asaş Aluminyum’a geçerek Marmara Bölgesinde çeşitli Finansal Danışmanlık ve Satış görevlerini üstlendi. Satış Kariyerine, Commercial Union, Acıbadem Sigorta, NN Sigorta gibi önemli sigorta şirketlerinde devam ederken Acıbadem Sigorta Marmara Bölge Satış Müdürlüğü görevini bırakarak, masanın diğer tarafına geçti ve kendi acentesini kurdu .Uzun yıllar 16 sigorta şirketinin acenteliğini yürüten Ünal, birikimini başta Sigorta şirketlerine yönelik Satış ve Sigortacılık Eğitimleri vererek sürdürdü. Başta Türkiye Sigorta olmak üzere, çeşitli sigorta şirketlerinde sigorta teknik eğitimlerini vermeye devam eden Ünal, satış eğitimlerinde bankacılık ve perakende başta olmak üzere çok çeşitli sektörlerle çalışıyor. A. Kürşat Ünal, eğitim vermenin yanı sıra, ADVANCE Eğitim Danışmanlık çatısı altında uzman eğitmenleri bir araya getirerek reel sektöre hizmet vermeye devam ediyor.
BAŞVURU LİNKİ