Üye Memnuniyet Anketi
Eskişehir Sanayi Odası olarak hedeflerimiz içinde ilk sırada "Üye Memnuniyeti" ni arttırarak devam ettirmek ve üyelerimize her geçen yıl daha da yükselen kalite seviyesinde hizmet vermek yer almaktadır.
Bu hedefimiz doğrultusunda sizlere daha iyi hizmet verebilmek amacıyla Yönetim Kurulumuz Liderliğinde üye talep, şikayet ve önerilerinizi değerlendireceğiz. Talep, öneri ve şikayetlerinizi Odamızda yer alan Öneri ve Şikayet Kutusuna, 0222-236-0360 telefon numarasına, uyememnuniyeti@eso.org.tr adresine, web sitemizde yer alan talep/şikayet/öneri formunu doldurarak veya Eskişehir Sanayi Odası akıllı telefon uygulaması üzerindeki formu kullanarak bize ulaştırabilirsiniz.
Göndereceğiniz öneri ve sorunlarınız kayıt altına alınarak objektif bir şekilde değerlendirilecek ve en kısa sürede çözüme ulaştırılacak olup, konu ile ilgili açıklama tarafınıza başvurduğunuz ortamdan bildirilecektir.